فرهنگی

ساخت وبلاگ

طرز تهیه کیک برنجی با مغز توت فرنگی

  • طرز تهیه کیک برنجی با مغز توت فرنگی

     

     67 کیلو کالری کالری

     2 نفر

    کیک برنجی با مغز توت فرنگی یا موچی توت فرنگی دسری ژاپنیست که از کیک برنجی ساده یا طعم دار با مغز کاکائو و توت فرنگی تشکیل شده و در کشورهای شرق آسیا به ویژه کره و ژاپن محبوب میباشد. این دسر در روزهای خاصی از سال از جمله روز ولنتاین به نوان یکی از محبوبترین شیرینی ها برای کادو دادن در بین جوانان کره ای و ژاپنی استفاده می شود.

    برای تهیه این غذا به خمیر لوبیای قرمز نیاز است که باید از فروشگاههای مواد غذایی کره ای تهیه شود که با توجه به در دسترس نبودن آن برای همه نحوه پخت خمیر لوبیای قرمز را نیز در این رسپی آموزش خواهیم داد.

    طرز تهیه:

    1.  برای تهیه خمیر لوبیای قرمز لوبیا ها را شسته و در قابلمه ای می ریزیم. 6 لیوان آب را به آن اضافه کرده و به مدت 40 دقیقه تا 1 ساعت آن را حرارت می دهیم تا لوبیا ها کاملا بپرند. اگر همچنان لوبیاها نپخته بودند بهتر است مدت بیشتری بر روی حرارت بمانند تا کاملا پخته شوند.
    2. سپس لوبیاها را از روی حرارت برداشته و در میکسر و یا مخلوط کن میریزیم تا له شوند. یک لیوان دیگر آب، عسل، شکر سفید و نمک را به مخلوطمان اضافه کرده و دوباره مخلوط کن را روشن میکنیم تا جایی که مواد کاملا له شوند.
    3. مخلوط را دوباره در قابلمه ای ریخته و به مدت 10 الی 15 دقیقه حرارت می دهیم تا به صورت خمیر در آید. خمیر لوبیا را می توانید در شیشه های در بسته در یخچال نگهداری کنید.
    4. برای تهیه کیک برنجی با مغز توت فرنگی آرد برنج و شکر و نمک را مخلوط کرده و 2 بار الک می کنیم. سپس 2/3 لیوان آب را به آن اضافه کرده و خوب هم می زنیم. سپس روی ظرف را با نایلونی پوشانده و به مدت یه دقیقه در ماکرویو قرار می دهیم، پس از یک دقیقه مواد را خارج کرده هم بزنید و دوباره برای مدت 1دقیقه دیگر در ماکرویو قرار بدهید. بهتر است این مراحل را 3 بار تکرار کنید تا کیک برنجی به خوبی پخته و منسجم شود.
    5. بر روی تخته ای نشاسته ذرت ریخته و خمیر آرد برنج را به خوبی ورز میدهیم . سپس خمیر را به 6 یا 7 قسمت مساوی تقسیم کرده و هر قسمت را در کف دست خود باز کنید.
    6. در میان خمیر یک قاشق از خمیر لوبیای قرمز گذاشته و آن را نیز بر روی خمیر پهن کنید. سپس یک توت فرنگی یا نصفه را در وسط خمیر گذاشته و خمیر را دور توت فرنگی می پیچیم.
    7. کیک برنجی ها را برای 1 تا 2 ساعت قبل از سرو در پخچال بگذارید تا خوب سرد شوند.

    منبع:غذاهای آسیایی.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : طرز,تهیه,کیک,برنجی,با,مغز,توت,فرنگی,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 280 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:51

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 293 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:28

دانلود بازی Hegis Grasp Chapter V برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Hegis Grasp Chapter V برای کامپیوتر

    داستان بازی Hegis Grasp در سال ۱۸۹۶ و بریتانیا جریان دارد. هنری وود، روزنامه نگاری می باشد که شایعاتی از یک روستا را شنیده است که ظاهرا مورد لعن و نفرین واقع شده است و این روزنامه نگار نیز به همین واسطه، به اندازه کافی کنجکاو می شود تا روستا را بازرسی کند و بتواند آخرین داستان پیش بینی شده روزنامه خودش را بنویسد. این روزنامه نگار، برادرزاده خودش جیکوب، پسر مربی و یک انترن ژورنالیست را به همراه دوست و محافظ خود را به این منطقه می آورد تا در کشف حقیقت به وی کمک کنند. سرهنگ دوم ساموئل میلنر نیز با آنها همراه شده است. با این حال، او به زودی متوجه این قضیه می شود که کارهایش اشتباه بوده است و تمامی همراهان خود را در خطر بسیار بدی قرار داده است. این بازی همچنان در مرحله توسعه قرار دارد و تا زمانی که داستان کمپین بازی به اتمام برسد، آپدیت های ماهانه را به صورت فصل به فصل دریافت خواهد کرد.

    بازی Hegis Grasp عنوانی ترسناک، تلاش برای بقا با تم اتمسفریک می باشد که به صورت داستان محور روایت می شود و از بازی های ترسناک قدیمی دوران PS2 الهام گرفته شده است. شما باید داستان مرموز نفرین Daemonis را ار طریق خواندن یادداشت ها حل کنید و حوادثی که برای شخصیت اصلی داستان اتفاق می افتد را مرور کنید. هنری وود نویسنده خبری کنجکاوی است که در متن این داستان قرار می گیرد و به دنبال کشف حقیقت هایی است که اخیرا در روستایی که قبل صلح در آن جریان داشته است، اتفاق افتاده است. او راه خودش را به سمت مکان های نفرین شده پیش می گیرد و تجربه های زیادی را کسب می کند.

    Hegis Grasp Chapter V PC-HI2U

    قسمت پنجم اضافه شد

    دانلود-بازی-Hegis-Grasp

    شخصیت اصلی داستان بازی Hegis Grasp برای اینکه تعیین که داستان چگونه به اتمام برسد، باید ابتدا راز دیمونیس را کشف کرده و آن را خنثی کند. در این بازی سلاح های مختلفی را خواهید دید که از ابزارهای غواصی گرفته تا سلاح های تاریخی وجود دارد و بیشتر شبیه به فیلم های سینمایی جلوه می کند. کمپین بازی بازی سناریوهای مختلف ارائه می شود و گیم پلی بازی بین دو حالت سوم شخص و اول شخص، تغییر می کند. تجربه بزرگ تری را در نقشه بزرگ بازی خواهید دید و شرایط آب و هوایی متنوع نیز می تواند جذابیت بازی را دوچندان کند. انتهای چندگانه ای برای بازی زمینه چینی شده است که هر کدام چالش های زیادی دارند. البته یک پایان اصلی و واقعی نیز برای بازی وجود دارد. باس های شرور در بازی وجود دارند و از سخت ترین چالش ها محسوب می شوند.

    ۱۸۹۶, Great Britain: Henry Wood, a joualist who heard rumors of a village, that supposedly had undergone a curse, gets curious enough to check out the place for his latest anticipated newspaper story. Bringing Jacob, his nephew, coach boy, and inte joualist, and his friend and escort, Lieutenant Samuel Miller, on his trip to Hegis in order to uncover the truth. However, he soon finds this to be a mistake and that he put his companions and himself in grave danger!

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    Requires a 64-bit processor and operating system
    OS: Windows 7/8/8.1 64-bit
    Processor: Intel i5 Dual-Core CPU 2 GHz
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: Intel HD Graphics 4000
    DirectX: Version 11
    Storage: 3 GB available space

    سیستم پیشنهادی:

    Requires a 64-bit processor and operating system
    OS: Windows 10 64-bit
    Processor: Intel i7 Quad-Core CPU 2.6 GHz or equivalent AMD CPU
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: Nvidia GTX 1050
    DirectX: Version 12
    Storage: 5 GB available space

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) محتوای موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Hegis,Grasp,Chapter,V,برای,کامپیوتر, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 272 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:50

9 عکس نوشته برای دخترم 97 2018

  • 9 عکس نوشته برای دخترم 97 2018
    9 عکس نوشته برای دخترم 97 2018

    با درخواست های شما درباره عکس نوشته برای دخترم ما برای شما در این پست سایت نازشو 9 عکس نوشته در این باره برای شما قرار دادیم. که اگر قسمت شد در آینده این پست را بروزرسانی و عکس های متن دار زیبا دیگه ای هم اضافه می کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد و اگر عکس نوشته مربوط به این عنوان درست کردید می توانید از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید و ما بهترین ها را برای نمایش در سایت منتشر می کنیم و اسم فرستنده های عکس را در صورت رضایت فرستنده در زیر عکس منتشر می کنیم. با تشکر از همراهی شما.

    عکس نوشته برای دخترم

    عکس نوشته برای دخترم

    عکس نوشته برای دخترم

    عکس نوشته برای دخترم

    عکس نوشته برای روز دختر

    عکس نوشته برای دخترم

    عکس نوشته برای دخترم

    عکس نوشته برای دخترم

    عکس نوشته برای دخترم

    عکس نوشته برای دخترم

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : 9,عکس,نوشته,برای,دخترم,97,2018, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 592 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:23

آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

  • آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    امروز یک آموزش جامع و یک راهنمای هیپنیوتیزم ساده و کارا رابه شما ارائه میدهیم، هیپنوتیزم یعنی رفتن یک نفر به حالت خلصه و تمرکز عمیق مغزی چیزی مثل یک خواب عمیق می‌ماند. نکته اي که باید مدنظر داشته باشید این است که اگر می خواهید یک هیپنوتیزم موفقیت آمیز داشته باشید باید مطمئن شوید که سوژه شما خود تمایل به هیپنوتیزم را داشته باشد و اگر نخواهد هیچ گاه این عمل ممکن نمیشود.

    بخش اول: آماده کردن یک فرد برای هیپنوتیزم

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    ۱. فردی را پیدا کنید که می خواهید هیپنوتیزم شود. هیپنوتیزم کردن فردی که نمی خواهد هیپنوتیزم شود یا به اینکار ایمان ندارد، بسیار مشکل خواهد بود، به خصوص اگر تازه کار باشید. فردی را بیابید که هم بخواهد هیپنوتیزم شود و هم ریلکس باشد تا بتوان بهترین نتیجه را کسب نمود. افرادی با سابقه بیماری‌هاي روحی روانی را هیپنوتیزم نکنید زیرا این امر می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

    ۲. یک اتاق آرام و آسان انتخاب کنید.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    شرکت کننده باید احساس امنیت و اسانی داشته باشد. اتاق باید تمیز بوده و نور کمی وارد اتاق شود. فرد را روی صندلی نشانده و وسایلی مانند تلویزیون یا افراد دیگر را از اتاق خارج کنید. وسایلی مانند تلفن یا ضبط صوت یا وسایل دیگر را خاموش کنید. اگر از بیرون سروصدا می آید پنجره را ببندید. به افرادی که با آن‌ها زندگی می کنید اطلاع دهید که نباید مزاحمتان شوند.

    ۳. به فرد اطلاع دهید که از هیپنوتیزم چه انتظاری داشته باشد.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    اغلب افراد طبق انچه در تلویزیون دیده‌اند درباره هیپنوتیزم تصور متفاوتی دارند. در حقیقت هیپنوتیزم یک تکنیک ریلکس کردن است که باعث میشود به مشکلات خود تمرکز کرده و یا با ناخودآگاه خود آشنا شوند. در حقیقت ما در هنگام رؤیا دیدن و غرق شدن در موسیقی و فیلم هم به ناخودآگاه خود وارد می شویم. در هیپنوتیزم حقیقی:

    = خوابیده یا بیهوش نیستید.

    = تحت نظارت یا فرمان کسی نیستید.

    = کاری که نمی خواهید را انجام نمیدهید.

    ۴. از هدفشان برای هیپنوتیزم شدن سوال کنید.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    هیپنوتیزم افکار نگران کننده را کاهش داده و حتی سیستم ایمنی را تقویت میکند. اینکار می تواند بعنوان ابزاری برای افزایش تمرکز در زمان آزمون یا وقایع مهم یا کاهش استرس در اوقات نگرانی، استفاده می شود. درصورتی که هدف خود از انجام هیپنوتیزم را بدانید، نتیجه بهتری ازآن کسب خواهید نمود.

    ۵. از او بپرسید آیا تابه حال هیپنوتیزم شده و اگر شده تجربه‌ اش چگونه بود.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    اگر تجربه داشته‌اند، درباره چگونگی انجام آن و واکنش آن‌ها سؤال کنید. دراین صورت با واکنش فرد در حین انجام اینکار آشنا شده و متوجه می شوید باید از چه کاری اجتناب کنید. افرادی که در گذشته هیپنوتیزم شده‌اند زودتر هیپنوتیزم خواهند شد.

    بخش دوم: وارد شدن به حالت خلسه

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    ۱. با صدای آرام، آهسته و آرامبخش صحبت کنید. با صدای آرام، متمرکز و شمرده صحبت کنید. جملات خودرا طولانی‌تر ادا کنید. صدایتان طوری باشد که گویی میخواهید یک فرد ترسیده یا نگران را آرام کنید. در کل زمان هیپنوتیزم صدایتان بهمین صورت باشد. عده اي از کلمات مناسب برای آغاز عبارت‌اند از:

    = بگذار کلماتم روی تو اثر بگذارد و به همان صورتی که دوست داری تعبیرشان کن.

    = همه ی چیز امن و آرام است. با خیال آسان روی مبل بنشین ودر افکار خودت غرق شو.

    = چشم‌هایت سنگین شده‌اند و دوست داری چشم‌هایت را ببندی.

    = اجازه بده بدن ات ریلکس شده و ماهیچه‌هایت استراحت کنند.

    = به صدای بدن خود و صدای من گوش بده تا آرام شوی.

    = تو کاملاً تحت نظارت خودت قرار داری. تنها خواسته‌هایي را می‌پذیری که به نفع ات هستند و از پذیرفتن آن خوشحال خواهی شد.

    ۲. ازآن‌ها بخواهید عمیق و منظم نفس بکشند.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    سعی کنید که فرد آرام و عمیق نفس بکشد. سعی کنید به همراه آن‌ها تمرین نمایید تا اینکار را یاد بگیرند. نفس عمیق بکش و قفسه سینه و شش‌هایت را از هوا پر کن، سپس به آرامی هوا را از قفسه سینه خارج کنید، به آرامی هوا را از قفسه سینه خارج کند و شش‌هایت را خالی کن. تنفس همراه با تمرکز اکسیژن رابه مغز رسانده و باعث می شود فرد به چیز دیگری جز هیپنوتیزم، استرس یا محیط، فکر کند.

    ۳. ازآن‌ها بخواهید بر یک چیز خاص تمرکز کنند.

    اگر در مقابل او قرار دارید از فرد بخواهید به پیشانی شما خیره شده و یا بر یکی از اشیای درون اتاق تمرکز کند. ازآن‌ها بخواهید یک شی را انتخاب کرده و تنها به همان فکر کنند. در اینجاست که عده اي از ساعت‌هاي زنجیر دار استفاده می کنند تا فرد به آن خیره شود. اگر فرد با چشمان بسته تمرکز بیشتری دارد، اجازه دهید چشمان خودرا ببندد.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    هرازگاهی به چشمان آن‌ها توجه کنید. اگر احساس کردید تمرکز ندارند بگویید از تو می خواهم به پوستر روی دیوار خیره شوی، یا به فضای بین ابروهایم خیره شو. به آن‌ها بگویید، اجازه بده پلک و چشم‌هایت سنگین شوند.اگر می خواهید بشما خیره شوند بنابر این باید بی حرکت بمانید.

    ۴. ازآن‌ها بخواهید بدنشان را قسمت به قسمت ریلکس کنند.

    پس از این که فرد آرام و بی حرکت ماند، نفس عمیق کشید و شما هم صدای خودرا آرام کردید، از او بخواهید پا و انگشتان پای خودرا ریلکس کند. ازآن‌ها بخواهید ماهیچه‌هاي خودرا در حالت ریلکس قرار دهند. سپس ماهیچه‌هاي پا، ران ودر نهایت صورت را ریلکس کنند. سپس میتوانید به ماهیچه‌هاي کمر، شانه، دست و انگشتان دست اشاره کنید.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    آهسته صحبت کرده و با صدای آرام و شمرده سخن بگویید. اگر احساس کردید فرد مضطرب و نگران است تمام مراحل را ابتدا آغاز کنید. پا و مچ پا را ریلکس کن. به طوری‌كه ماهیچه‌هاي پا آرام و رها شده و هیچ وزنی را احساس نکنید.

    ۵. فرد را تشویق کنید تا بیشتر ریلکس شود.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    با پیشنهاد دادن توجهشان را جلب کنید. به آن‌ها نشان دهید که آرام و ریلکس شده‌اند. اگر چه میتوانید جملات مختلفی ادا کنید اما هدف این است که فرد بیشتر در خودش غرق شده و آرام‌تر و متمرکزتر شود.

    = احساس می کنی پلک‌هایت سنگین شده. بگذار بیفتند و چشمانت بسته شود.

    = دریک حالت آرام و خلسه مانند غرق میشوی.

    = اکنون حس می کني ریلکس شده‌اي.

    = یک حالت خلسه سنگین و آرامش بخش به سراغت می آید.

    = هرچقدر من صحبت می کنم این حالت سنگینی و خلسه در تو بیشتر میشود ودر نهایت به یک مرحله آرامش مطلق وارد می شوی.

    ۶. با استفاده از تنفس و زبان بدن فرد وی را به خلسه روحی سوق دهید.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    این جملات و مراحل را چندین بار تکرار کنید تا فرد به مرحله ریلکس شدن مطلق وارد شود. به نشانه‌هاي تنش در چشم «تکان خوردن»، انگشت دست و پا «لرزندان انگشت‌ها» و تنفس «آرام و نامنظم» توجه کرده و تکنیک‌هاي ریلکس کردن را آن قدر ادامه دهید تا فرد آرام و ریلکس شود.

    = هر کلمه‌ اي که به زبان می‌آورم تو را سریع‌تر و عمیق‌تر به یک مرحله خلسه و آرام فرو می برد.

    = آرام باش ودر خودت غرق شو. آرام باش ودر خودت غرق شو. آرام باش و کاملاً در خود غرق شو.

    = هرچقدر بیشتر در خودت فرو بروی، بیشتر به خلسه وارد میشوی.

    = هرچقدر می خواهي در خودت غرق شو و از این تجربه لذت ببر.

    ۷. از تکنیک راه پله هیپنوتیزمی استفاده کنید.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    این تکنیک توسط متخصصان هیپنوتیزم و افرادی که خودرا هیپنوتیزم می کنند استفاده می شود تا به خلسه وارد شوند. از فرد بخواهید خودرا در بالای یک راه پله طولانی ودر یک اتاق گرم و آرام تصور کند. با پایین آمادن از پله‌ها احساس ریلکس شدنشان بیشتر میشود. هر قدم آن‌ها را بیشتر در خودشان فرو می برد. همان طور که راه می روند به آن‌ها بگویید تنها 10 پله باقیمانده ودر هر پله راهنمایی‌شان کنید.

    = از نخستین پله پایین برو تصور کن بیشتر در خلسه فرو رفته‌اي. هر قدم، قدمی به درون ناخودآگاه توست.

    = با پایین آمادن از دومین پله احساس می کني آرام و آرام‌تر شده‌اي.

    = با قدم گذاشتن روی پله سوم احساس پرواز خواهی داشت و غیره…

    = همچنین می توانید به فرد بگویید که در پایین آخرین پله دری قرار دارد و به خلسه و آرامش مطلق وارد می شوید.

    بخش سوم: استفاده از هیپنوتیزم برای کمک به فرد

    ۱. این را بدانید که نمیتوانید در زمان هیپنوتیزم هرچیزی رابه فرد بگویید تا انجام دهد، اینکار سواستفاده از اعتماد اوست. همچنین عده اي از افراد پس از انجام اینکار به یاد دارند که چه کاری انجام داده‌اند، بنابر این از شما ناراحت خواهند شد. بنابر این بجای شوخی کردن از فرد بخواهید ریلکس شده و مشکلات و نگرانی‌هاي خودرا کنار بگذارد.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    گاهی اوقات، در صوتی که ندانید چه کار می کنید، پیشنهادهای مفید هم ممکن است نتایج بدی داشته باشند. بهمین دلیل است که متخصصین هیپنوتیزم هم بجای پیشنهاد دادن به فرد برای انجام یک کار، از فرد میخواهند تا وضیعت مناسب را مشخص نماید.

    ۲. از تکنیک‌ هاي هیپنوتیزم برای کاهش استرس استفاده نمایید.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    هیپنوتیزم میتواند در کاهش استرس و نگرانی مؤثر باشد، بنابر این حتما لازم نیست برای اینکار از روش هیپنوتیزمی خاصی استفاده کنید. تنها کافی است فرد به حالت خلسه برود تا اضطراب اش کاهش یابد. به ندرت دیده میشود که فرد در زندگی روزمره به حالت ریلکس و آرامش مطلق وارد شود و نگرانی‌اش تسکین یابد. بنابر این هیپنوتیزم میتواند مؤثر باشد.

    ۳. از فرد بخواهید راه حل مشکلات احتمالی را تصور کنند.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    بجای این که راه کنار آمدن با یک مشکل رابه فرد بگویید از او بخواهید خودرا در حین فائق آمدن بر یک مشکل تصور کند. احساس موفقیت چه حسی را در اختیارشان قرار میدهد؟ چگونه میتوانند به آن مرحله برسند؟ آینده مورد نظر آن‌ها چگونه است؟ برای رسیدن به آن باید چه چیزی را تغییر دهند؟

    ۴. بدانید که هیپنوتیزم می تواند برای انواع مشکلات روانی استفاده شود.

    اگر چه برای حل این مشکل در ابتدا باید از روان دکتر کمک بگیرید اما هیپنوتیزم میتواند برای از بین بردن عادت و اعتیاد، درد بدن، فوبیا، مشکلات مربوط به اعتماد به نفس و غیره استفاده شود. اگر چه هرگز نباید خودتان این روش را برای درمان یک فرد استفاده کنید، اما این روش میتواند یکی از راه‌هاي درمان محسوب شود.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    ازآن‌ها بخواهید که دنیا را بدون وجود مشکل خود تصور کنند تصور کنند که یک روز بدون داشتن به اعتیاد به محل کار میروند و یا بابت داشتن اعتماد به نفس بخود می‌بالند. درمان از طریق هیپنوتیزم زمانی نتیجه بهتری خواهد داشت که فرد پیش از ورود به مرحله خلسه خودش بخواهد درمان شود.

    ۵. بدانید که هیپنوتیزم تنها بخش کوچکی از راه حل سلامت روان است.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    از جمله فواید هیپنوتیزم عبارت است از ریلکس شدن و آرامش. دراین صورت هم ریلکس شده و هم می توانید به مشکل خود فکر کنید. با این حال هیپنوتیزم یک راه حل قطعی یا معجزه نیست بلکه به فرد کمک میکند تا بیشتر در خودش غرق شود. این راه حل می تواند به سلامت روانی کمک کند اما مشکلات جدی باید توسط متخصص اعصاب و روان درمان شود.

    بخش چهارم: پایان جلسه

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    ۱. به آرامی فرد را از حالت خلسه خارج کنید. نباید بطور ناگهانی فرد را از حالت خلسه بیرون آورید. به آن‌ها اجازه دهید تا رفته رفته هوشیار شوند. به فرد بگویید تا پنج می‌شمارید و او آگاهی و هشیاری خودرا بازخواهد یافت. اگر فرد بیش از حد در خلسه فرو رفته، مجددا از تکنیک راه پله استفاده کنید تا با بالا آمدن از هر پله آگاهی‌شان افزایش یابد. با این جمله آغاز کنید، از یک تا پنج می‌شمارم و زمانی که به پنج رسیدم، کاملا بیدار شده و هوشیار و آگاه خواهی بود.

    ۲. درباره هیپنوتیزم با فرد صحبت کنید تا در آینده اینکار را بهتر انجام دهید.

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    از فرد بپرسید چه حسی به او دست داد، چه چیزی می‌توانست وی را از خلسه خارج کند و چه احساسی داشت. دراین صورت در دفعه‌هاي بعدی کار خودرا بهتر انجام داده و به این فرد هم کمک کرده اید تا از فرایند هیپنوتیزم خود لذت ببرد. فرد را تحت فشار قرار ندهید تا سریع حرف بزند. تنها کافی است گفت‌وگو را آغاز کرده و اجازه دهید فرد آرام شده و زمانی که آماده بود سخن بگوید.

    ۳. برای سوالات آینده خودرا آماده کنید.

    سعی کنید برای شنیدن این سوالات و ارائه پاسخ مناسب به آن‌ها در آینده، خودرا آماده کنید. زیرا اعتماد به نفس باعث می شود که فرد بشما اعتماد کرده و بهتر واکنش نشان دهد. سوالات رایجی که ممکن است از شما پرسیده شوند عبارت‌اند از:

    آموزش تصویری هیپنوتیزم | سریع ترین آموزش تصویری گام به گام هیپنوتیزم

    قرار است چه کار کنی؟ من از شما میخواهیم یک منظره زیبا را تصور کنید ودر حین حال از توانایی‌هاي روانی خود استفاده خواهید کرد. اگر انجام کاری را دوست نداشته باشید می توانید آنرا انجام ندهید یا در موارد اضطراری کاری که خودتان دوست دارید را انجام دهید. هیپنوتیزم شدن چه حسی دارد؟ همه ی ما در روز تجربه‌هاي مختلف روحی روانی را حس می کنیم، بدون این که خودمان متوجه شویم.

    زمانی که با گوش دادن به موسیقی، خواندن کتاب و یا تماشای فیلم در تخیلات خود غرق میشوید و خودتان آگاه نیستید، در حقیقت به مرحله خلسه وارد شده‌اید. هیپنوتیزم تنها راهی برای تمرکز بر ناخودآگاه است که باعث می شو عملکرد بهتری داشته باشد. آیا امن است؟ هیپنوتیزم شامل هوشیاری کامل خوداگاه نیست «برخلاف خوابیدن»، اما تجربه‌هاي خودآگاه هوشیار هستند. هرگز نمی توانید کاری که دوست ندارید را انجام دهید.

    اگر همه ی چیز تنها یک تصور و خیال است پس چه فایده‌اي دارد؟ تخیل مرحله‌اي از توانایی‌هاي روانی است که می خواهیم در آن جست و جو کرده و از توانایی برای ایجاد عکسهای مغزی متفاوت میباشد. آیا میتوانی مرا مجبور به انجام کاری که نمیخواهم کنی؟ در حین هیپنوتیزم شدن شما هنوز شخصیت خودرا دارید و خودتان هستید. بنابر این نمیتوانید کارهایی راکه دوست ندارید و یا حرف‌هایي راکه نمی خواهید انجام داده و یا به زبان بیاورید.

    برای این که بهتر واکنش نشان دهم باید چه کار کنم؟ هیپنوتیزم همانند زمانی است که دریک قطعه موسیقی یا فیلم غرق شده‌اید و به تماشاگران توجه ندارید. بنابر این اینکار به میزان مشارکت شما در غرق شدن دراین تجربه بستگی دارد. اگر آن قدر لذت بردم که نخواستم برگردم آن وقت چه؟ پیشنهادات هیپنوتیزم همانند یک فیلمنامه، روشی برای تمرین دادن به ذهن و تخیل است.

    ببا پایان رفتن جلسه به هوشیاری بازمی گردید، البته ممکن است کمی طول بکشد. درست است که ریلکس شدن لذت دارد اما در حین هیپنوتیزم شدن کار زیادی نمی توانید انجام دهید. اگر فایده‌اي نداشته باشد آن وقت چه؟ آیا پیش آمده در کودکی آن قدر در بازی خود غرق شوید که صدای مادرتان که شما را برای شام صدا می‌زند، نشنیده باشید؟

    یا ازآن دسته افرادی هستید که صبح‌ها در همان ساعتی که شب قبل تصمیم گرفته‌اید بیدار می شوید؟ همه ی ما توانایی استفاده از ذهن خودرا داریم، که میزان استفاده ازآن به خودمان بستگی دارد. اگر به افکار خود اجازه دهید با کلمات و تخیلات همراه شوند، می توانید ذهن خود رابه هرکجا که دوست دارید ببرید.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : آموزش,تصویری,هیپنوتیزم,سریع,ترین,آموزش,تصویری,گام,به,گام,هیپنوتیزم, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 284 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:08

پروپوزال بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

  • پروپوزال بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

    دید کلی :

    هدف از این پروپوزال بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری

    *** قابل استفاده برای گروه مدیریت 

    چکيده
    در دنیای رقابتی امروز ایجاد یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد شرکت ها امری ضروری است. هدف این پژوهش ارزیابی عملکرد مالی شرکت های دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات با استفاده از روشی نوین است. از فازی AHP برای وزن دهی به شاخص های ارزیابی عملکرد و از فازی تاپسیس و فازی ویکور برای رتبه بندی شرکت های مورد مطالعه استفاده می شود.

    در این پژوهش از ترکیبی از معیارهای سنتی ارزیابی عملکرد و معیارهای مبتنی بر ارزش برای ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت های دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات در سال ۱۳۸۸ استفاده می شود. جامعه آماری این پژوهش شرکت-های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در صنایع دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات است. استفاده از رویکرد فازی در رتبه-بندی شرکت های بورس دقت اطلاعات ورودی به نرم افزار-های رتبه بندی را به شکل محسوسی بالا می برد. نتایج این پژوهش که به ارائه دو مدل نوین و با دقت بالا در ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها منتج شد، می تواند برای گروههای مختلف اعم از سرمایه گذار، سازمان بورس و دیگر استفاده کننده گان، مفید واقع می شود. 

    کليد واژه ها: ارزیابی عملکرد مالی، تاپسیس، ویکور، فازی AHP، معیارهای مالی.


     مقدمه

    پيدايش انقلاب صنعتي و تداوم آن در اروپا در قرن نوزدهم، شکل گيري كارخانه‌هاي بزرگ و انجام طرح‌هاي عظيمي چون احداث شبكه‌هاي سراسري راه‌آهن، اين حقيقت را فاش ساخت كه به سرمايه‌هاي مالي كلاني نياز است. فراهم نمودن چنين سرمايه‌هايي از امكانات مالي يك يا چند سرمايه‌گذار و حتي دولت‌هاي آن زمان فراتر بود. از سوي ديگر، يك يا چند سرمايه‌گذار نيز آمادگي پذيرش خطر تجاري چنين فعاليت‌هاي بزرگي را نداشتند. از اين رو با بهره‌گيري از دو دستاورد بزرگ و مفيد انقلاب صنعتي- يعني سازماندهي و همكاري، اولين شركت‌هاي سهامي شكل گرفت كه مسئوليت صاحبان سهام محدود به مبلغ سرمايه‌گذاري آن‌ها بود. اين ساختار نوين (شركت‌هاي سهامي) راه حل مناسبي براي تامين سرمايه‌هاي كلان و توزيع مخاطرات تجاري بود.


    رشد و توسعه شركت‌هاي سهامي با گذشت زمان به پديدار شدن و افزايش قشري از صاحبان سرمايه انجاميد كه در ادارة شركت‌ها مشاركت مستقيم نداشته و از طريق انتخاب هيات مديره، امور شركت را هدايت و بر آن نظارت مي‌كنند.براي ساليان متمادي در گذشته، اقتصاددانان فرض مي‌كردند كه تمامي گروه‌هاي مربوط به يك شركت سهامي براي يك هدف مشترك فعاليت مي‌كنند. اما در 30 سال گذشته موارد بسياري از تضاد منافع بين گروه‌ها و چگونگي مواجهه شركت‌ها با اين گونه تضادها توسط اقتصاددانان مطرح شده است (جنسن  و مكلينگ ،1976: 313)، اين موارد بطور كلي تحت عنوان «تئوري نمايندگي » در حسابداري مديريت بيان مي‌شود.

    طبق تعريف جنسن و مك لينگ:
    رابطه نمايندگي قراردادي است که براساس آن صاحب کار يا مالک ، نماينده  يا عامل را از جانب خود منصوب نموده و اختيار تصميم‌گيري را به او تفويض مي‌کند(جنسن و مک  لینگ، 1976: 314).


    اگرچه اين فرض وجود دارد كه هر دو طرف در رابطه بالا به دنبال حداكثر كردن منافع خود هستند، ولي ممكن است نماينده هميشه در جهت حداكثر كردن منافع مالك عمل نكند. مالك (سهامدار) مي‌تواند كاهش و اختلاف منافع خود را از طريق پرداخت حقوق و مزاياي مناسب براي نماينده و قبول هزينه‌هاي نظارت براي محدود كردن اقدامات و فعاليت‌هاي نابجاي وي، تعديل كند(نمازي، 1384: 149).وجود تضاد منافع، موجب نگراني مالكان (سهامداران) گرديده تا جايي‌كه آنها براي اطمينان از تخصيص بهينه منابع خود توسط مديران، اقدام به بررسي و ارزيابي عملكرد مديران مي‌كنند. به مرور زمان مشخص شده است كه برخي از تصميمات مديران ممكن است موجب اتلاف منابع شركت و از بين رفتن ثروت مالكان گردد. از سوي ديگر، مديران همواره به دنبال اين بوده‌اند تا ضمن حداكثر كردن منافع خود، به مالكان اين اطمينان را بدهند كه تصميمات اتخاذ شده توسط آنها در جهت منافع مالكان مي‌باشد( نمازي، 1384: 156). اگر مالک و مدیر را دو متغیر درگیر درنظر بگیریم می توان با وارد کردن متغیر سوم این مشکل را برطرف نمود.


    پيشرفت سريع فناوري و تغييرات محيطي وسيع، شتاب فزاينده‌اي به اقتصاد بخشيده است. تصميم‌گيري در مسايل مالي همواره با ريسک و عدم اطمينان همراه بوده است. ایجاد ارزش در شرکت ها یکی از مهم ترین وظایف مدیران محسوب می شود. جهت نشان دادن میزان موفقیت مدیران در ایجاد و افزایش ارزش از معیار های ارزیابی عملکرد استفاده می شود (یحیی زاده فر و همکاران، 1388). مدیران در دنیای رقابتی امروز، دورانی را در پیش رو دارند که آنها را ملزم می نماید چارچوب اقتصادی جدیدی در شرکت های خود مستقر کنند. از این رو یافتن شاخصی که بتوان با استفاده از آن عملکرد شرکت را با اطمینان نسبتاً معقولی تشریح نمود یک ضرورت است (نوروش وهمکاران، 1383: 122). معیار مناسب عملکرد شرکت، معیاری است که به میزان ثروت اضافی که شرکت برای سهامدارانش ایجاد می کند، توجه خاصی داشته باشد و افراد را در تصمیم-گیری های مربوط به ایجاد ارزش یاری کند (یحیی زاده فر و همکاران، 1388: 94). عدم استفاده از معیارهای مناسب برای ارزیابی عملکرد باعث می شود ارزش یک شرکت به سمت ارزش واقعی سوق پیدا نکند و موجب زیان دیدن یک گروه از خریداران سهام و سود فزاینده برای گروه دیگر می شود (جهانخانی و ظریف فرد، 1374: 42). باید توجه داشت که علاوه بر درنظر گرفتن معیارهای مناسب، روش های اندازه گیری عملکرد مالی شرکت ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد. امروزه، پیشرفت های سریع در علوم مرتبط، ارائه  روش هایی با دقت بالا را به منظور اندازه گیری عملکرد مالی شرکت ها ممکن کرده است.

    اهميت و ضرورت پژوهش
    مقابله با چالش های پیش روی سازمان ها نیازمند آن می باشد که مدیران آن ها الگوی مناسبی از اندازه گیری عملکرد داشته باشند تا بتوانند به بهبود مستمر در تمام زمینه ها دست یابند. با ظهور روش های نوین و استفاده از این روش ها به همراه معیارهای مالی سنتی حسابداری (AFP)، ارزیابی عملکرد شرکت ها متحول شد. اما هنوز می توان با استفاده از ترکیب روش های مختلف و استفاده از معیارهای مالی جدید، دقت اطلاعات خروجی را افزایش داد. استفاده از رویکرد فازی، به منظور مقابله با ابهام موجود در داده های ورودی، در کنار نرم افزارهای AHP، تاپسیس ، و ویکور  که هریک دارای ویژگی های منحصر به  فردی می باشند، می تواند یک پژوهش کاربردی ویژه در حوزه ی ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها ارائه دهد. شکاف میان مالکان و مدیران یکی از مشکلاتی است، که استفاده از معیارهای سنتی حسابداری نشان داده است که نمی تواند این مشکل را حل کند. با استفاده از ترکیب معیارهای مبتنی بر ارزش و معیارهای سنتی حسابداری می توانیم این شکاف را به نحو چشم گیری کاهش دهیم.این پژوهش درصدد ارائه روش های ترکیبی نوین با استفاده از تکنیک های جدید و ادغام معیارهای حسابداری و معیارهای مبتنی بر ارزش، به منظور پوشاندن نقاط ضعف روش های قدیمی و بررسی تطبیقی نتایج این روش هاست.

    اهداف پژوهش
    نیاز به ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با استفاده از یک روش دقیق به منظور کمک به سرمایه گذاران در اتخاذ تصمیمات ، به  دلیل آن که  تجزیه وتحلیل صورتهای مالی شرکت ها نیاز به تخصص مالی دارد، ضروری به نظر می رسد.
    هدف از این پژوهش، ارائه یک روش ترکیبی، با استفاده از رویکرد فازی و با بکارگیری روش های نوین ارزیابی عملکرد، براساس معیارهای مالی سنتی حسابداری (AFP) و معیارهای مبتنی برارزش (VFP) است.


    فهرست مطالب
    فصل اول: کليات پژوهش    8-1
    1-1- مقدمه    2
    1-2- مسأله پژوهش    3
    1-3- اهميت و ضرورت پژوهش    4
    1-4- اهداف پژوهش    5
    1-5- سؤال‌هاي پژوهش    5
    1-6- فرضيه‌هاي پژوهش    6
    1-7- روش انجام پژوهش    6
    1-7-1- نوع روش پژوهش    6
    1-7-2- روش گردآوري اطلاعات    6
    1-7-3- جامعه آماري    6
    1-7-4- روش تجزيه و تحليل اطلاعات
    1-9- استفاده کنندگان از نتايج پژوهش    7
    1-10- ساختار پژوهش    8

    3-2- فرضيه‌هاي پژوهش    43
    3-3- متغيرهاي پژوهش    44
    3-3-1- معیارهای مالی سنتی حسابداری    44
    3-3-2- معیارهای مالی مبتنی بر ارزش    44
    3-4- روش گردآوری اطلاعات    45
    3-4-1- جامعه آماری    46
    3-4-2- پرسش نامه وزن دهی به معیارهای ارزیابی عملکرد    46
    3-4-3- روش تجزيه و تحليل و آزمون فرضيه‏ها    48
    3-4- 3-1 تصمیم گیری چند شاخصه (MADM)    48
    3-5- تاپسیس    49
    3-6- روش ویکور    50
    3-7- تکنیک فازی    56
    3-8- روش آنالیز توسعه CHANG    58
    3-9- الگوریتم فرآیند FAHP به روش آنالیز توسعه CHANG     

    منابع و مآخذ 
    الف- منابع فارسي    
    ب- منابع انگليسي    


     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : پروپوزال,بررسی,مقایسه,ای,الگوهای,تلفیقی,جهت,ارزیابی,عملکرد,مالی,شرکت,ها,با,روش,فازی, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:43

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : محصولات,ارایشی,با,کیفیت,و,ارزان, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 469 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:37

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 286 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:16

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 286 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:12

لینک دوستان

خبرنامه